جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

کرم شب

۵ بازديد

شب‌ها بهترین زمان برای استراحت، بازسازی و ترمیم پوست است. حتماً می‌دانید که خوابیدن با آرایش چه آسیب سنگینی به پوست شما می‌زند و به همین علت همه بانوان هنگام خواب، صورت خود را از هرگونه آرایش و آلودگی پاک می‌کنند تا در طول خواب شبانه پوستشان نفس بکشد. اما جدا از همه این‌ها، شب‌ها تنها زمان پاکسازی پوست نیست. بلکه بهترین وقت برای استفاده از محصولات تقویتی و ترمیمی است که به بهبود و ترمیم بافت پوست شما سرعت می‌بخشند. کرم شب یکی از این محصولات است.

اگر پوستی خشک و کم‌آب، ملتهب و یا پر از چین و چروک دارید، خرید کرم شب بهترین انتخاب برای شماست. این کرم سرشار از مواد مغذی و ویتامین است که موجب تقویت، بازسازی، ترمیم و آبرسانی پوست شما می‌شود. عملکرد این محصول به گونه‌ای است که در طول شب و هنگامی که پوست شما در حال استراحت است، مواد مغذی لازم را به آن می‌رساند و استفاده مستمر و اصولی از آن بر روی پوست شما تاثیری بی‌نظیر دارد.

کرم شب، قدرت محافظت از پوست شما را در برابر آلودگی‌ها و تابش نور خورشید ندارد و به همین علت استفاده از آن در طول روز توصیه نمی‌گردد. بنابراین بهترین راه استفاده از این محصول این است که شب‌ها قبل از خواب صورت خود را تمیز کنید و پس از زدن این محصول به پوست صورتتان به رختخواب بروید.

 

برای خرید بهترین کرم شب از فروشگاه آرایشی بهداشتی سرمه کلیک نمایید.


 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.